Olbrzymia prośba o pomoc/poradę.
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

BeatsFactory » Forum » Muzyczny Warsztat » Oprogramowanie » Olbrzymia prośba o pomoc/poradę.
 
Miś 


Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6462 dni temu
Posty: 5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
#1 Wiadomość | 2006-09-10, 22:05
Olbrzymia prośba o pomoc/poradę. 
Problem trioli w komputerowych sekwencerach.

Witam serdecznie.
Zwracam się z prośbą o pomoc. Otóż jestem zupełnie początkującym w świecie tworzenia muzyki na komputerach, zawsze grałem wyłącznie na żywych instrumentach i wyłącznie w wpełni żywych zespołach, sytuacja i chęćrozwoju, tworzenia czegoś samemu oraz pędząca do przodu technika wymagają ode mnie jednak zaczęcia zabawy z takimi instrumentami jak np. komputer. Bez problemu potrafię zaapisać sobie partie perkusyjne w pliku midi problem jednak zaczyna się gdy chcę 'nałożyć' na nie sample. Chciałem użyć do tego programu Fruity Loops, którego pożyczyłem od znajomego, ale niestety problem zaczął się gdy program nie chciał odtwarzać partii zagranych triolami... Bardzo proszę o pomoc:
- czy jest jakiś sposób na wprowadzenie zapisu triolowego do FL lub czy jest jakaś łatka umożliwiająca taki zapis?
- nie znam innych programów tego typu, więc czy jest jakiś podobny i łatwy w obsłudze program w którym pliki midi z zapisami triolowymi mógłbym 'przykryć' samplami? (same sample mam, razem z FL pożyczyłem Drumkit From Hell 2, który zawiera pokaźną ilośćsampli perkusyjnych).

Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
 
 
Tak.
 
Adix 
Moderator
Adrian Everson


Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 6946 dni temu
Posty: 998
Skąd: Wawa
Punkty: 4
#2 Wiadomość | 2006-09-11, 10:31