Parę pytań dotyczących klawiat...
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

BeatsFactory » Forum » Muzyczny Warsztat » Sprzęt » Parę pytań dotyczących klawiatury sterującej MIDI
 
immortal 


Dołączył 6660 dni temu
Posty: 24
Skąd: west side
Punkty: 14
#1 Wiadomość | 2006-06-02, 19:15
Parę pytań dotyczących klawiatury sterującej MIDI 
Witam

mój brat posiada syntezator casio ze wsparciem dla MIDI i mam zamiar podłączyć go do komputera. Znalazłem taki kabel: http://allegro.pl/item107...najtaniej_.html

czy będzie dobry? posiadam kartę dźwiękową SB LIVE 5.1

Proszę także o wszelkie sugestie i rady związane z klawiaturą, gdyż jestem początkującym w tym temacie ;)


Z góry dzięki za odpowiedzi
 
 
 
Piter 
Moderator


Dołączył 7139 dni temu
Posty: 1694
Skąd: Toruń
Punkty: 164
#2 Wiadomość | 2006-06-02, 19:24
 
Tamten kabel się nei nadaje.

Musi być takie coś: clickantus

Podaję to tylko przykładowo - to pierwszy kabel jaki tam znalazłem.
Poszukać już musisz sobie sam.
 
 
 
 
 
Na Targowisku Próżnosci
Wszystko ma swoja cenę
Tu kupisz, sprzedasz, zamienisz
Nawet swoje sumienie
(O.S.)

http://piter.neart.pl/
 
immortal 


Dołączył 6660 dni temu
Posty: 24
Skąd: west side
Punkty: 14
#3 Wiadomość | 2006-06-02, 19:54
 
immortal napisał/a:Tamten kabel się nei nadaje.

Musi być takie coś: clickantus

Podaję to tylko przykładowo - to pierwszy kabel jaki tam znalazłem.
Poszukać już musisz sobie sam.


a gdzie to do komputera podłączyć? do karty muzycznej się nie da - więc do płyty głównej?
 
 
 
Piter 
Moderator


Dołączył 7139 dni temu
Posty: 1694
Skąd: Toruń
Punkty: 164
#4 Wiadomość | 2006-06-02, 20:59
 
immortal napisał/a:posiadam kartę dźwiękową SB LIVE 5.1