Kilka pytan kompletnego n00ba ;)
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

BeatsFactory » Forum » Muzyczny Warsztat » Oprogramowanie » Kilka pytan kompletnego n00ba ;)
 
g00fy 


Dołączył 6583 dni temu
Posty: 9
Skąd: Exited from Hel(l)
Punkty: 5
#1 Wiadomość | 2006-05-23, 16:07
Kilka pytan kompletnego n00ba ;) 
Gram na cyfrowym sprzecie juz od jakiegos czasu (dwa discmany+mixer+komputer), ale na samych samplach dlugo nie pociagne :D Jako ze w tematyce grania na pc jestem wlasciwie zielony (podstawy obslugi Fruity Loops itp) bo zawsze puszczalem z niego tylko sample mam prosbe: czy moglibyscie wytlumaczyc mi slowa typu sequencer, tracker, vst itp? Potrzebuje tez czegos co dzialaloby jako wirtualny syntezator (tylko zeby mozna bylo grac z klawiatury) + cos co wygeneruje mi dodatkowe efekty (takze najlepiej z playem z kb). Z gory thx z nadzieja ze zaakceptujecie nooba :D ;)
 
 
 
ZDV-12 
Założyciel


Dołączył 7146 dni temu
Posty: 2558
Skąd: Police
Punkty: 26
#2 Wiadomość | 2006-05-23, 23:20
 
g00fy napisał/a:sequencer

to jest częśc programu (lub oprogramowania w sprzęcie) która odpowiada za kolejność typu co gdzie kiedy, znaczy w sequencerze ustalasz kiedy wchodzi dana melodia, jak ma grać, kiedy ciszej a kiedy głośniej, ogólnie - decydujesz o akcjach/zmianach (zagranie nuty, wejście instrumentu, itd.)

g00fy napisał/a:tracker

to program do tworzenia muzyki, dawno temu własnie na czyms takim się robiło, zapis nutowy odbywał się tam w systemie heksadecymalnym (szesnastkowym), trackerami był np. FastTracker, MadTracker, dziś nadal dobrym jest Buzz,

g00fy napisał/a:vst