pbmuz
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

Głosowanie: Aktywne
BeatsFactory » Forum » Muzyka » Zgłoszenia do BeatsFactory » pbmuz

Głosowanie zamknięte | Wyniki: Pro (1) : Adv (10) : Nov (0) : Średnia (5,5)

 
pbmuz 
Advanced

Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6623 dni temu
Posty: 87
Skąd: Olsztyn
Punkty: 33
#1 Wiadomość | 2006-04-23, 21:27
pbmuz 
Witam. Jestem fagocistą, muzykiem klasycznym, absolwentem warszawskiej Akademii Muzycznej. Współpracuję z czołowymi polskimi orkiestrami i dyrygentami, koncertuję w kraju i zagranicą. Lecz okazało się, że aby być szczęśliwym potrzebuję tworrzyć. Nie wystarcza mi odgrywanie nut... I dlatego wróciłem do tego, co jak teraz myslę, jest moim prawdziwym powołaniem - muzyki rozrywkowej. Chciałbym aby moja moja muzyczna droga prowadziła właśnie w jej kierunku. Mam cichą nadzieję, że komuś przypadnie do gustu te kilka utworów, które popełniłem i że będzie to początek mojego nowego życia...Wszystkie teksty napisał Krzysztof Beśka - pisarz, poeta, dziennikarz ( autor m.in. nominowanej do Paszportów Polityki powieści "Wrzawa").

Sprzęt i software:
- Cubase SX, Reason 2.5
- M-Audio Firewire 410
- Roland RD-150
- Gitara akustyczna Oscarschmidt
- Gitara elektryczna Hohner ST59
- Line6 POD
- mikrofony Violet Black Knight i Shure SM58
- fagot Schreiber Prestige z esem Heckel nr 1

A oto linki:

Jazz Dance Link bezpośredni

Melodramat Link bezpośredni

Geometria
Link bezpośredni

Gdy Zechcesz
Link bezpośredni

Mam nadzieję, że się spodoba...
Pozdrawiam[/i]
Ostatnio zmieniony przez ZDV-12 2006-04-23, 23:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Loominator 
Założyciel


Dołączył 7156 dni temu
Posty: 3719
Skąd: polska
Punkty: 14
#2 Wiadomość | 2006-04-23, 21:37