smiler
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

Głosowanie: Aktywne
BeatsFactory » Forum » Muzyka » Zgłoszenia do BeatsFactory » [zgłoszenie] smiler

Głosowanie zamknięte | Wyniki: Pro (1) : Adv (12) : Nov (4) : Średnia (4,5)

 
smiler 
Advanced


Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6629 dni temu
Posty: 14
Skąd: Wrocław
#1 Wiadomość | 2006-04-05, 12:14
[zgłoszenie] smiler 
Witam serdecznie. Mam 22 lata pisaniem muzyki zajmuję się od 10 lat. Nigdy nie ograniczałem się gatunkowo dlatego ciężkko jest mi powiedzieć coś konkretnego o swojej muzyce. Nie będe opowiadał tez o tym czego dokonałem a czego nie. Jeśli chodzi o moje aktualne zainteresowania to skupiłem się ostatnio na muzyce symfonicznej dzięki nowoczesnym próbkom jest to możliwe do zrobienia na komputerze. To co chciałbym zrobić w najbliższym czasie to napisać muzykę do jakiegoś filmu oczywiście niezależnego.

Oto cztery krótkie utwory które powstały pod wspólną nazwą 5th Frontier (piąta granica):
http://mp3.wp.pl/p/strefa...9,sciagnij.html
http://mp3.wp.pl/p/strefa...6,sciagnij.html
http://mp3.wp.pl/p/strefa...7,sciagnij.html
http://mp3.wp.pl/p/strefa...4,sciagnij.html

To są utwoty które opowiadają cztery różne historie i napisane zostały na orkiestrę ( uprzedzam tych którzy nie lubią takiej muzyki:))
 
 
 
 
Mirrored 
Administrator


Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7071 dni temu
Posty: 844
Skąd: Białogard
Punkty: 113
#2 Wiadomość | 2006-04-05, 13:33
 
Nie to, ze nie lubię muzyki symfonicznej, ale wszelkie próby jej tworzenia na komputerze za pomocą sampli moim zdaniem mijają się z celem. Po prostu nie da się uniknąć sztuczności bijącej z takich utworów. Również z Twoich (to nie Twoja wina oczywiście ;) ). Brzmi to po prostu jak z modułu brzmieniowego (takiego lepszej jakości ;) ).