LiquiPower! - głosuyjemy do 2...
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

Głosowanie: Nieaktywne
BeatsFactory » Forum » Muzyka » Zgłoszenia do BeatsFactory » [ZGŁOSZENIE] LiquiPower! - głosuyjemy do 22.02

Głosowanie zamknięte | Wyniki: Pro (0) : Adv (9) : Nov (2) : Średnia (4,5)

Zamknięty przez: qbs | 2006-02-23, 23:37
 
 
Deniz Kasum 
Advanced
LiquiPower!


Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6765 dni temu
Posty: 545
Skąd: Poniatowa
Punkty: 5
#1 Wiadomość | 2006-02-15, 08:24
[ZGŁOSZENIE] LiquiPower! - głosuyjemy do 22.02 
Nazywam się Deniz Kasum. Urodziłem się 24.08.1989r. Mieszkam w Poniatowej koło Lublina. Muzą Klub Techno zajmuję się od 2001-go roku.
Współpracowałem z takimi artystami jak: "LavKastor!","ADER","Myszaq" itd.

Zaprezentuję Wam dwa utwory, które stworzyłem do wytwórni "BAZZE RECORDS"

BEYOND SOUND!
Ready for This!

A teraz trzeci nie dawno dodany:
You can Rock!

Wszystkie trzy kawałki pochodzą z płyty "Born to Fly"
Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Pozdrawiam!
LiquiPower!
Ostatnio zmieniony przez LiquiPower! 2006-02-20, 18:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
 
 
Mike McPower-Living on video (D.K. feat. Natalia remix) w Dj Promotion
Hyperavers-Top Secret (Mike McPower Vs. Deniz Kasum remix) wydane w Dj Promo, Dee Jay Mix Club i na singielku Mika McPower
Mike McPower-Only You (w robocie) do Dj Promo
 
qbs 
~Administrator~
dreamer of the dreams


Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7165 dni temu
Posty: 4640
Skąd: wrocław
Punkty: 27
#2 Wiadomość | 2006-02-15, 09:42
 
czy te utwoy nie sa objetymi odpowiednimi prawami?
 
 
 
 
 
nie mam czasu :(
 
Loominator 
Założyciel


Dołączył 7163 dni temu
Posty: 3719
Skąd: polska
Punkty: 14
#3 Wiadomość | 2006-02-15, 10:22