Sylwetki - Aphex Twin
Witaj Gościu
Profil | Wiadomości [0] | Statystyki | Użytkownicy | Toplista | Regulamin | Kontakt
Rejestracja
newsy » katalog » artyści » strona główna » warsztat » szukaj

 Ogłoszenie 
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:

kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF

BeatsFactory » Forum » Muzyka » Dobra Muzyka » Sylwetki - Aphex Twin
 
MPoV 
Advanced


Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6976 dni temu
Posty: 314
Skąd: Polska
Punkty: 20
#1 Wiadomość | 2005-05-13, 09:30
Sylwetki - Aphex Twin 
chcialbym wam przedstawic sylwetke artysty ktorego juz pewnie wiekszosc i tak zna...

jednak osobiscie musze przyznac iz jestem maniakiem muzyki Richarda D. Jamesa (czyt. Aphex Twina) :)

chcialbym tu przytoczyc cytat z http://www.aphextwin.only.pl/

Cytat:Urodzony 18 sierpnia 1971 w Irlandii. Zaczął "bawić się" muzyką w wieku 17 lat i po kilku miesiącach wypuścił swój pierwszy album "Analogue Bubblebath vol 1" Wypuścił wiele płyt o których prawie nikt nie słyszał. Dopiero w na początku lat 90' został zauważony.
Muzykę jego wykorzystano w wielu filmach.
Przybierał wiele nazw : Gak, Afx, Polygon Window, Powerpill, Grass...
W 1991 założył własną wytwórnię "REPHLEX" która obchodziła niedawno 10-lecie.

W tej chwili niewiadomo nic co się z nim dzieje, ostatnio miał trasę koncertową po bogatych europejskich
klubach (on lubi kasę), o jego występie w Polsce było głośno w 2001 roku, miał przyjechać i zagrać w Warszawie (niewiadomo w jakim klubie) ale niestety to byłoby zbyt piękne, wszystko się rozeszło, niemiał chyba kto zapłacić, jemu się nie opłacało, pozatym Polska to niezbyt sympatyczny kraj :-(

Nagrywa dla Warp'a. Został okrzykniety mianem "Mozart ambientu". I chyba słusznie. Jego muzyka jaką znaleźć można na jego najnowszym albumie to jakby podsumowanie jego życia. Każdy utworek opowiada o jakimś wydarzeniu czy też jakimś okresie z jego życia...
(update): Teraz wycofał się już na stałe z Warp i nagrywa z własnego Rephlexu.