Filmy
» wybierz jedną z powyższych opcji.
Witaj
Gościu
Profil | Wiadomości [0] |
Statystyki
| Użytkownicy |
Toplista
|
Regulamin
|
Kontakt
Zaloguj się
Rejestracja
newsy
»
katalog
»
artyści
»
strona główna
»
warsztat
»
szukaj
Ogłoszenie
BeatsFactory Promo 1, ważny temat:
kliknij tutaj -> Promocja artystów z pod znaku BF
Ogłoszenie
BeatsFactory
»
Forum
»
Dział Ogólny
»
Wszystko i nic
»
Filmy
Not4uS
Moderator
Not 4 Me Not 4 You Not4uS ;)
Dołączył 7055 dni temu
Posty: 1480
Skąd:
Wałbrzych City
Punkty: 109
#41
Wiadomość | 2006-03-17, 12:58
ZLK napisał/a:
Hostel, niesamowicie słaba gra aktyorów, kiepska jakość, gó*** ujęcia, fabuła obryta. Poza tym dużo krwi i rzygów..... bleah nie polecam, kretyństwo moim zdaniem. Tarantino sie nie popisał
Dobrze wiedziec
Mialem w planie zobaczyc ten film, ale po takich komentarzach chyba sobie go odpuszcze
---------- Ratty & Thunder ---------
GG R:
8886515 -
GG T:
8314738
---------- Also Known As -----------
--------------
Not4uS
---------------
Piter
Moderator
Dołączył 7192 dni temu
Posty: 1694
Skąd:
Toruń
Punkty: 164
#42
Wiadomość | 2006-03-17, 13:11
To może dla odmiany obejrzyjcie sobie film Monty Pythonów pt. Brazil - dla mnie rewelacja - świetny klmat ciężkiego biurokratycznego totalitaryzmu i umiejscowienie w nim zwykłego szarego człowieka z... marzeniami
Wbrew treści jest to komedia i to komedia naprawdę dobra
Na Targowisku Próżnosci
Wszystko ma swoja cenę
Tu kupisz, sprzedasz, zamienisz
Nawet swoje sumienie
(O.S.)
http://piter.neart.pl/
MepH
~
Moderator
~
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7201 dni temu
Posty: 439
Skąd: Nowy Sącz
Punkty: 40
#43
Wiadomość | 2006-03-17, 15:31
Not4uS napisał/a:
Dobrze wiedziec
Mialem w planie zobaczyc ten film, ale po takich komentarzach chyba sobie go odpuszcze
to samo u mnie dzięki za oszczeżenie
tym bardziej że w kinach leci i mogłbym pójśc przez przypadek
...::: przesiadka na Reason 3.0 :::...
ZLK
Moderator
klepacz zawodowy
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6831 dni temu
Posty: 745
Skąd:
Wrocław
Punkty: 160
#44
Wiadomość | 2006-03-17, 15:56
Monty Python to klasyka śaiwtowej komedii, nie każdy chwyta ten humor, ale jak dla mnie ci ludzie są mistrzami
Piter napisał/a:
odmiany obejrzyjcie sobie film Monty Pythonów pt. Brazil
Tego akurat nie oglądałem, ale "Żywot Briana", "Sens Życia" i "Święty Graal" to filmy, które mozna ogladac w nieskonczonosc
mimo iż data produkcji sięga lat 70tych to wciąż są na czasie, absurdalny humor sytuacyjny - dla mnie bomba
moja muzyka:
1.
Ciasto z Rodzynkami
2.
Connecting People
3.
Błąd Ochrony
4.
Mleko
5.
Mega
Steerpike
Dołączył 6841 dni temu
Posty: 111
Skąd: ....
Punkty: 6
#45
Wiadomość | 2006-03-17, 18:34
brazil nie do konca monty pythona jeden z bylych czlonow go zrobil ..jedyny amerykanin Terry Vance Gilliam
.. najmniej go bylo w latajacym cirku, animacje dla nich trzaskal ...rowniesz gral w brazil Michael Edward Palin ..
i i i i i dobry dobry film
Monty pythonow i Terrego filmy swietne byc blablabla... Zrobil on tez( po rozpadzie ich) ale pojawiali sie w jego filmach byli czlonk.... 12 małp taki sobie najgorszy dla mnie..... Fiszer king ok...Przygody barona Munchausena BOMBA!... Jabberwocky ,niepamietam .. y y y escze cos tam bylo
tesz scenariusze pisal do ..grala ..briana ...
w ogóle
sa zaje****
Eryk Wiking hyhyhyhy
Piter
Moderator
Dołączył 7192 dni temu
Posty: 1694
Skąd:
Toruń
Punkty: 164
#46
Wiadomość | 2006-03-17, 19:43
Bandyci Czasu
Na Targowisku Próżnosci
Wszystko ma swoja cenę
Tu kupisz, sprzedasz, zamienisz
Nawet swoje sumienie
(O.S.)
http://piter.neart.pl/
Avell
Advanced
Orientacja: chłopcy
Dołączyła 6872 dni temu
Posty: 1130
Skąd:
Warszawa
Punkty: 134
#47
Wiadomość | 2006-03-18, 00:07
A ja polecam
I'm Dina
.
Nie grają w kinach, bo film już troszkę ma...(2002)
Osobiście urzekł mnie film, a raczej postać głównej bohaterki...(gra:Maria Bonnevie)
Niepoprawnej nastolatki, a później kobiety, która chociaż urodzona "w dobrym domu" zachowuje się, jak chce, czyli
jednym słowem jest według rodziców "nieznośna". Dorasta ucząć się gry na wiolonczeli (ach, jakie to sexy
), zakochując się
w swoim nauczycielu.... i z tego wynika ciekawa "afera"
Gra także przesympatyczny Gérard Depardieu
Wbrew pozorom mojego opisu to nie jakaś babska powieść
Oficjalna strona filmu
www.avell.net
Pit
Moderator
keep out
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6769 dni temu
Posty: 628
Skąd:
Białystok
Punkty: 198
#48
Wiadomość | 2006-03-18, 10:46
5th element jak na 1997 rok.. to do tej pory lepszego filmu z tego gatunku ie nakręcili
ogladalem ponad 20 razy i se zaraz obejrze jeszcze raz
What dreams may come ...
Avell
Advanced
Orientacja: chłopcy
Dołączyła 6872 dni temu
Posty: 1130
Skąd:
Warszawa
Punkty: 134
#49
Wiadomość | 2006-03-18, 13:55
Tak... zgadzam się 5ty element świetny!
co prawda widziałam jedynie 3 razy
www.avell.net
Pit
Moderator
keep out
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6769 dni temu
Posty: 628
Skąd:
Białystok
Punkty: 198
#50
Wiadomość | 2006-03-18, 13:57
Gary Oldman zrobil na mnie takie wrazenie w 5th ze szok.. zagrał po prostu WYBITNIE.. dawno nei widzialem tak wspaniale zagranego czarnego charakteru.. poza tym Bruce Willis .. dialogii .. no i muzyka
czesto do snu se soundtrack zapuszczam
What dreams may come ...
MepH
~
Moderator
~
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7201 dni temu
Posty: 439
Skąd: Nowy Sącz
Punkty: 40
#51
Wiadomość | 2006-03-18, 15:46
Golem,Not4 kończą nam się azjatyckie horrorki buuuu
co będziemy odlądać!? szukam na filmwebie i zabardzo nie ma juz co ob-look-ać
zdobywam tera The Eye ale co potem...
może kino indyjskie
...::: przesiadka na Reason 3.0 :::...
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#52
Wiadomość | 2006-03-18, 16:09
Kino indyjskie: Naina...
Napisy potrzebuje
Nie rozumie co gadaja wiec bez sesnu taki film. Chocby ang byly to juz bede szczesliwy.
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
Not4uS
Moderator
Not 4 Me Not 4 You Not4uS ;)
Dołączył 7055 dni temu
Posty: 1480
Skąd:
Wałbrzych City
Punkty: 109
#53
Wiadomość | 2006-03-18, 19:01
MepH napisał/a:
Golem,Not4 kończą nam się azjatyckie horrorki buuuu
co będziemy odlądać!? szukam na filmwebie i zabardzo nie ma juz co ob-look-ać
zdobywam tera The Eye ale co potem...
Mysle ze to tylko chwilowa przerwa
W krotce pojawia se nastepne azjatyckie "perelki"
---------- Ratty & Thunder ---------
GG R:
8886515 -
GG T:
8314738
---------- Also Known As -----------
--------------
Not4uS
---------------
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#54
Wiadomość | 2006-03-18, 20:28
Ja sie za stary filmik zabieram.
Wywiad z wampirem
...
Podobno jest niezly a jeszcze nie widzialem
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
ZDV-12
Założyciel
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 2558
Skąd:
Police
Punkty: 26
#55
Wiadomość | 2006-03-18, 21:03
DJ_Golem napisał/a:
Wywiad z wampirem...
film conajmniej ciekawy bo dość nietypowy, niby temat wampirów niepoważny ale w fabule ładnie przeplata się motyw walki z samym sobą, zrobił na mnie pozytywne wrażenie
Pit napisał/a:
Gary Oldman zrobil na mnie takie wrazenie w 5th ze szok.. zagrał po prostu WYBITNIE.. dawno nei widzialem tak wspaniale zagranego czarnego charakteru..
nie pamiętam go już z tego filmu, ale niedawno ogladałem "Leon Zawodowiec" z nim jako czarnym charakterem, zagrał świetnie a i cały film uważam za jeden z najlepszych, głównie za to co niesie ukrytego w treści, cała ta gra na uczuciach i przedstawienie cierpienia obok chwil radości jest fenomenalne, ten film stanowczo ma odemnie 5/5
nie mam czasu
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#56
Wiadomość | 2006-03-18, 22:54
No i ogladnalem. Film rzeczywiscie niebanalny... ZDV masz racje. Ta walka Louis'a jest conajmniej ciekawa. Dosc sporo roznych charakterow. Dosc ciekawa akcja i niezly klimat...
Warto bylo
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
Hato
~
Moderator
~
i ten wiersz napisany dla nikogo...
Dołączył 7011 dni temu
Posty: 688
Skąd: cała Polska
#57
Wiadomość | 2006-03-23, 02:27
ja ostatnio obejrzałem świetny film hmmm obyczajowy chyba
Syriana - dobre kino pokazujące wpływ biznesu (ropnego) na politykę USA.
Pokazuje sprzeczności interesów, i do czego może zdolny być rząd by tylko zdobyć odpowiednie wpływy i profity dla siebie
Polecam ten film
I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
Kansas
Orange
~
Urlopowicz
~
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6955 dni temu
Posty: 42
Skąd: Stawki
#58
Wiadomość | 2006-03-23, 02:42
ZLK napisał/a:
Hostel, niesamowicie słaba gra aktyorów, kiepska jakość, gó*** ujęcia, fabuła obryta. Poza tym dużo krwi i rzygów..... bleah nie polecam, kretyństwo moim zdaniem. Tarantino sie nie popisał
nie chce sie czepiac ale Tarantino nie nakrecil filmu "Hostel"
,sam sie na to nabralem jak i wiele osob ktore znam ,cale to jego nazwisko bylo chyba tylko po to zeby przyciagnac jak najwiecej osob
.
a z filmow to polecam "Efekt Motyla" moze nie ma zadnych rewelacji ale dosc ciekawie sie to oglada oraz filmy o gangsterach z londynu nie calkiem na powaznie czyli "snatch" i "Lock stock and two smoking barrels" bardzo mi sie te filmy podobaly
.
ZLK
Moderator
klepacz zawodowy
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6831 dni temu
Posty: 745
Skąd:
Wrocław
Punkty: 160
#59
Wiadomość | 2006-03-23, 09:11
Masz racje..... to było na zasadzie "Quentin Tarantino przedstawia"
Mimo wszystko podpisal sie pod tym.
moja muzyka:
1.
Ciasto z Rodzynkami
2.
Connecting People
3.
Błąd Ochrony
4.
Mleko
5.
Mega
Mirrored
Administrator
Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7128 dni temu
Posty: 844
Skąd:
Białogard
Punkty: 113
#60
Wiadomość | 2006-03-23, 09:23
A ja ostatnio miałem przyjemnoś obejrzeć Draculę F. F. Coppoli. Klimat iście zawiesisty no i oczywiście znów Gary O. świetnie grający główny czarny charakter.
Polecam też Z(a)gubioną Autostradę Davida Lyncha. Musszę chyba jeszcze z 5 razy obejrzeć ten film, żeby go skumać - film jest tak skontruowany, że mozna go odbierać na wiele sposobów.
Miałem do czynienia niedawno z Panem Życia I Śmierci z Nicolasem Cage'm - film trochę nudnawy miejscami, generalnie jednak fajny, Cage jak zwykle dobrze gra (jego rola w stareńkim Pocałunku Wampira - świetna robota,
w ogóle
polecam ten film!). Ma fajne, dla mnie smutne zakończenie, skłaniające do refleksji nad prawdziwą twarzą polityki...
Not4uS
Moderator
Not 4 Me Not 4 You Not4uS ;)
Dołączył 7055 dni temu
Posty: 1480
Skąd:
Wałbrzych City
Punkty: 109
#61
Wiadomość | 2006-03-23, 14:51
Wczoraj obejrzalem The Shutter i musze stwierdzic ze The Grudge jest duzo lepszy, znaczy sie bardziej trzyma w napieciu i fabule ma znacznie lepsza. a szuterze fabula jest nieco inna ale do klątwy podobna.
Dla tych ktorzy nie widzieli to polecam ale Grudge jest na pierwszym miejscu mojej listy z posrod horrorow !
R.
---------- Ratty & Thunder ---------
GG R:
8886515 -
GG T:
8314738
---------- Also Known As -----------
--------------
Not4uS
---------------
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#62
Wiadomość | 2006-03-23, 18:38
Not4uS napisał/a:
Wczoraj obejrzalem The Shutter i musze stwierdzic ze The Grudge jest duzo lepszy, znaczy sie bardziej trzyma w napieciu i fabule ma znacznie lepsza. a szuterze fabula jest nieco inna ale do klątwy podobna.
Dla tych ktorzy nie widzieli to polecam ale Grudge jest na pierwszym miejscu mojej listy z posrod horrorow !
Mnie znow klatwa rozczarowala. Jedyne co mi sie podobalo to to dziecko mialczace i jego oczy. Reszta juz slabiej. Pomysl fajny ale film wcale nie jest straszny
Jest w mojej czolowce ale na miejscach odleglejszych.
Ja sie upieram przy Opowiesci O Dwoch Siostrach
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
MepH
~
Moderator
~
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7201 dni temu
Posty: 439
Skąd: Nowy Sącz
Punkty: 40
#63
Wiadomość | 2006-03-23, 20:41
dla mnie jest tak:
1.Shutter jest pierwszy może nie ze względu na klimat ale jest naprawde straszny prawdziwy horror
2.Dark Water - KLIMAT KLIMAT KLIMAT żadna japońska produkcja takiego klimatu nie ma - sam się straszysz wymyslając ciąg dalszy - no wspaniałość
3.The Grudge - mieszanka klimatu i grozu
bardzo dobra ale....nie tak straszny jak shutter i nie tak klimatyczny jak dark water
4.Tales of 2 sisters - mistrzowski triller/horror wciąga jak cholera, ciekawy
5.Red Eye - ciekawa pomysł,na poziomie,klimat (pociagi
)
***********************************************************
The Eye - szczeże mówiąc oglądałem i rozczarował mnie
naprawde słabiutki był hmmm
...::: przesiadka na Reason 3.0 :::...
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#64
Wiadomość | 2006-03-23, 21:23
U mnie tak jezeli chodzi o horrorki:
1) The Tale Of two Sisters - swietny pomysl i niesamowita wkretka + momenty potrafiace wystraszyc.
1) Shutter - naprawde idzie sie pobac.
3) Dark Water - rzeczywiscie klimat niezly,
4) Ju-On The Grudge - spodziewalem sie wiecej ale i tak niezly film...
5) One Missed Call - pierwsza czesc wg. mnie lepsza od drugiej. Ciekawie zrobiony i momentami straszny...
...
Inne:
1) Siedem - niesamowity film, mimo ze z '95.
2) Wyznania Gejszy - za klimat i piekno.
3) Human Traffic - opowiesc z jajem,
4) Wywiad Z Wampirem - daje do myslenia,
5) Szkola Uwodzenia - niby film o niczym a jednak nie,
6) Jezdziec Bez Glowy - klimacior miazdzacy,
7) Vanila Sky - chyba jeden z lepszych filmow jakie pamietam,
Hero - super klimacik, bardzo ciekawa opowiesc z moralem,
9) Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok - podobanie jak Hero
10) Trylogia Wladcy Pierscieni - trzyma klase...
...
Duzo mozna by jeszcze wypisac ale to moje jedne z ulubionych.
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
mumin
Przyjaciel
Dołączył 7201 dni temu
Posty: 205
Skąd: Belfast UK
Punkty: 5
#65
Wiadomość | 2006-04-26, 08:58
skoro juz tak wymieniamy filmy to i ja sie dorzuce
1.Fight Club - trzebe obejrzec kilka razy i zawsze zobaczy sie cos nowego
2.Sprzedawcy - film w sumie o niczym a jednak dialogi sa niezle (nie ogladalem na trzezwo:))
3.Zapach Kobiety - R. De Niro rzadzi!
!
4.Hooligans - Frodo leje sie po pyskach ale jest cos jeszcze w tym filmie
5.Requiem Dla Snu - film naprawde ryje czache
6.Łzy Słońca - Obejrzalem i miałem chwilę zamysłu
7.Epoko lodowcowa 1 i 2 - Sid, Maniek, Diego co tu duzo mowic
8.Komornik - naprawe fajny polski film
9.Hero - swietnie opowiedziana historia.
10.pewnie jeszcze kilka innych ktoe teraz nie przychodza mi do glowy a jest naprawde duzo dobrych filmow
PRAWDA PRZECIW SWIATU...
Mirrored
Administrator
Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7128 dni temu
Posty: 844
Skąd:
Białogard
Punkty: 113
#66
Wiadomość | 2006-04-26, 09:42
Nie wiem czy ktoś tutaj o tym filmie wspominał, ale polecam gorąco film Kontrolerzy.
Aha obejrzałem The Shutter z dziewczyną wczoraj... noo słabo jakoś, może się starzeję (albo powinienem oglądać wieczorem późnym ze słuchawkami na uszach, może by pomogło).
Wybieram się na Silent Hill do kina jak będzie, to może się przestraszę trochę.
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#67
Wiadomość | 2006-04-26, 15:19
Shinobi - cos jak Hero. Dobre efekty i z moralem w dodatku. Podobalo mi sie.
In The Mood For Love (Spragnieni Milosci) - film tajlandzki. Akcja dzieje sie w latach 60tych ubieglego stulecia. Historia opowiedziana genialnie. Raczej dla bardziej wymagajacych, inaczej zanudza. Dla mnie film wspanialy.
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
cZuLi
Przyjaciel
Zadowolony z życia...
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Punkty: 10
#68
Wiadomość | 2006-06-15, 18:31
Ja polecam dwa filmy które dały mi cos do myślenia pierwszy to :
1."Skazany Na Bluesa" <-- Historia R.Riedla z zespołu Dżem pokazuje co te gó*** narkotyki robią ze człowiekiem... Warty objerzenia
Moja Ocena : 8/10
1."Wszyscy jesteśmy Chrystusami" reżyseri Marek Koterski jest to kontynuacja histori Adama Miałczyńskiego. Tym razem chodzi o przeszłość z alkocholizmem. Świetnie jest pokazane jak dzieci słyszą kłutnie rodziców i ich wulgaryzmy... Komedia lekko ironiczna fragmenty śmieczne,poważne i smutne daje do myślenia . Może wreście uświadomi młodym ludziom ze picie (oczywiście nadmierne) jest zgudbne nie prowadzi do niczego dobrego
Moja Ocena : 7/10
Prosze o wypowiedź ...
cZuLi
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#69
Wiadomość | 2006-07-22, 22:26
Z ostatnio ogladanych...
Donnie Darko
- Film dosc mocno zamotany ale genialny. Opowiesc o podrozach w czasie. Raczej kazdy zrozumie go na wlasny sposob.
Requiem Dla Snu
- Czy ja wiem czy ryje czache. Film jest swietny. Napewno jeden z mocniejszych filmow. Swietny pomysl, wykonanie i to dobijajace zakonczenie...
Gabal/The Wig/Peruka
- Oj ten film ladnie wali na leb. Dla fanow azjatyckich horrorow. Momentami potrafi mocno przestraszyc. Chyba jeden z lepszych horrorow z ostatnich lat.
Jak cos ciekawego ogladne to napisze. Nie chce opisywac o czym sa filmy bo to mozna sprawdzic latwo np na filmweb'ie.
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
Pit
Moderator
keep out
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6769 dni temu
Posty: 628
Skąd:
Białystok
Punkty: 198
#70
Wiadomość | 2006-07-23, 14:24
hmm moje Typy ..
1. What dreams may come - piekny film
2. The 5th element - moj uluibony
3. Guess who - bardzo sympatyczna komedia
Oczywsicie jest mnostwo fajnych filmow
narazie tlyko te 3 pamietam
What dreams may come ...
Mirrored
Administrator
Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7128 dni temu
Posty: 844
Skąd:
Białogard
Punkty: 113
#71
Wiadomość | 2006-07-23, 14:48
Silent Hill - film jak dla mnie świetny, aczkolwiek dla niektórych może być ciężko go zrozumieć. Strasznie kontrowersyjny, ale polecam. Na podstawie gry - IMHO po raz pierwszy ekranizacja się udała (chociaż pierwszy Mortal Kombat też wcale aż taki zły nie był
).
Pit
Moderator
keep out
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 6769 dni temu
Posty: 628
Skąd:
Białystok
Punkty: 198
#72
Wiadomość | 2006-07-23, 15:39
Ja to ostatnio gralem w Call of Cthulu
gra na podstawie ksiazki
normalnie klimat mnie zmiazdzyl
What dreams may come ...
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#73
Wiadomość | 2006-08-29, 21:59
Call of Cthuhlu
film jest arcydzielem. Piekny klimat mlodosci kina. Film jest z 2005 roku zeby nie bylo. Jest to czarno-bialy film niemy. Krotki bo zaledwie 50 min. Warto zobaczyc.
Z ciekawszych.
Amityville Horror
(remake z 2005 roku) - nie widzialem oryginalu ale ten remake byl swietny. Straszy dosc mocno.
Cure
- Jak komus podobal sie Siedem to powinien zobaczyc tez Cure. Daje ostrego kopa. Thriller o hipnozie. Goraco polecam.
Ab-Normal Beauty: Death Photo
- dosc brutalny, ale dajacy do myslenia. Opowiesc min o ludzkiej naturze.
The Dark
- Swietny klimat i piekne zdjecia. Film nie straszy ale i tak kawal dobrej roboty. Czy istnieje granica pomiedzy smiercia i zyciem
Efekt Motyla
- Mniam... Lubimy takie filmy.
Mulholland Drive
- Heh raz ogladalem, musze jeszcze raz. Nie zrozumialem jeszcze
Mnie tam
Silent Hill
nie zachwycil. Poza bardzo dobrym klimatem i swietnymi zdjeciami nie byl niczym rewelacyjnym. Niby to horror, ale
w ogóle
nie straszy. Spodziewalem sie czegos lepszego.
Jak ktos chce cos wiecej o horrorach i thrillerach to polecam stronke
http://horror.com.pl/
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
Mirrored
Administrator
Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7128 dni temu
Posty: 844
Skąd:
Białogard
Punkty: 113
#74
Wiadomość | 2006-08-29, 22:42
DJ_Golem napisał/a:
Amityville Horror (remake z 2005 roku) - nie widzialem oryginalu ale ten remake byl swietny. Straszy dosc mocno.
Dla mnie typowy film hollywoodzki. Nic specjalnego. W żadnym momencie nie drgnąłem. Klimat jak dla mnie jakiś taki powierzchowny.
DJ_Golem napisał/a:
Mnie tam Silent Hill nie zachwycil. Poza bardzo dobrym klimatem i swietnymi zdjeciami nie byl niczym rewelacyjnym. Niby to horror, ale w ogóle nie straszy. Spodziewalem sie czegos lepszego.
A ja to samo mogę powiedzieć o Amityville.
Oczywiście wyłączając klimat, którego dla mnie nie było.
Adix
Moderator
Adrian Everson
Orientacja: zwierzątka :P
Dołączył 7012 dni temu
Posty: 998
Skąd:
Wawa
Punkty: 4
#75
Wiadomość | 2006-08-30, 09:14
DJ_Golem napisał/a:
Efekt Motyla
Jeśli podobał Ci sie Efekt Motyla to polecam również "The I Inside", i "The Jacked"... Bardzo podobna tematyka, a same filmy też niczego sobie...
Pozdr.
Adix
PS.
Ten
Cure
to Kiyoshi Kurosawy jest ?
Przesłuchaj mnie...
1.
MYSTERIOUS TIMES (ADIX 2006 RMX)
2.
LAST SMILE 2006
3.
BLACK SNOW 2006
All servers online... (New Host - Opera)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
DJ_Golem
~
Moderator
~
NetPlay (Kanal Alternativ)
Orientacja: dziewczynki
Dołączył 7202 dni temu
Posty: 4514
Skąd:
Bielsko-Biała
Punkty: 101
#76
Wiadomość | 2006-08-30, 10:07
Adix napisał/a:
Ten
Cure
to Kiyoshi Kurosawy jest ?
Tak.
"...Psychodelik, psychodeliczny styl - on zaczyna być mną, ja zaczynam być nim..."
3.0
Idź do strony:
«
1
2
BeatsFactory
»
Forum
»
Dział Ogólny
»
Wszystko i nic
»
Filmy
Nie możesz
pisać nowych tematów
Nie możesz
odpowiadać w tematach
Nie możesz
zmieniać swoich postów
Nie możesz
usuwać swoich postów
Nie możesz
głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
|--Muzyka
| |--Muzyka (poziom: Professional)
| |--Muzyka (poziom: Advanced)
| |--Muzyka (poziom: Novice)
| |--Zgłoszenia do BeatsFactory
| |--Muzyka gości
| |--Remixy i Współpraca
| |--Teksty piosenek (nowy dział)
| |--Promocja - dział ukryty
| |--Dobra Muzyka
| |--Składanki BF
| |--Kandydatury do statusu Professional
|--Muzyczny Warsztat
| |--Porady
| |--Oprogramowanie
| |--Sprzęt
|--Dział Ogólny
| |--Newsy
| |--Wszystko i nic
| |--Komputery
| |--Humor
|--Partnerzy
| |--Partnerzy
| | |--Lubelska Grupa Filmowa
| | |--Radio Netplay
|--Administracja
| |--Administracja
| |--BF Support
qbs
|
forum: ©
phpBB
by
Przemo
|
stat4u
|
© BeatsFactory 2002 - 2024
|
partnerzy
|
protected by bowi